Alla inlägg under december 2008

Av Carro - 28 december 2008 21:37

Ska gå och lägga mig nu, skriver mera imorgon bitti innan jobbet. Ciaaaao!

Av Carro - 28 december 2008 14:45

hejhej bloggen, sitter i myskläder och dricker chailatte (mums) älsklingen kommer hit snart tror jag, ska ta det lungt idag börjar känna mig dålig, känns som jag börjar få feber, fast det blev lite bättre när jag fick i mig varm dricka. förövrigt är det dan före dan idag :D aaaaah! klockan 16:00 imorgon dör jag! Nä nu ska jag sätta på film närmare bestämt förmodligen värdens bästa film som gjorts THE HOLIDAY!  ciao



Av Carro - 27 december 2008 23:30

Värdens segaste lördag måste jag säga inte gjort ett skit idag! usch. imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra måste ta det lungt eftersom jag jobbar måndag efter jobbet ska jag ÄNTLIGEN tatuera mig! hihi skit nervös, plus att jag ska sitta med när malin gör sin först! :| jobbigt läge, men det blir nog bra. kan inte fatta att det är dags snart. men det blir nog jätte bra. nu ska jag fortsätta kolla på beck och städa lite. Ciao

Av Carro - 26 december 2008 13:36

Hejsan, Kom precis hem från viktor, vi gjorde inte så mycket igår tog det lungt och spelade wii med hans syskon, gick as! förutom när vi spelade golf.. jag suger! har inte tålamod för golf. tråkig sport.. menmen idag ska jag bara ta det lungt också tror jag, känns som jag börjar bli lite sjuk. :/ skriver lite mer senare idag


men här kommer iallafall lite bilder från julafton

Av Carro - 25 december 2008 15:23

Hejsan allihopa!  Ligger och myser med min underbara pojkvän, vi har precis ätigt och duschat. Ikväll ska troligen gå på bio med "tamalay" och hans flickvän (:


btw julen var underbar, öppnade klappar, åt middag och umgicks. Jag fick bla. En digital kamera + miniskrivare till den, as najs! , två kockböker,tre perfymer(calvin clein,lacoste & christina aguilera(stavning? xD), jeans (G-star) och lite annat smått och gott! riktigt nöjd med mina julklappar och själva julafton. Älsklingen kom även hit också senare på kvällen det var riktigt mysigt!


Bilder kommer när jag laddat över dom till datorn.


Ciao

Av Carro - 23 december 2008 23:57

Av Carro - 23 december 2008 20:47

Gokväll, idag har jag hunnit med en hel del nu är det bara mitt rum kvar, håller på att städa lite, fast just nu sitter jag på golvet för pappa har ställt massa lådor i min säng, snyfft! måste fortsätta nu, har bara bäddat sängen,städad båda garderoberna nu är det de jobbigaste kvar.. golvet... aaah orkar inte. men måste. ska gå och lägga mig tidigt idag förhoppningsvis, juste våran vardagsrum är klart hihi:) det blev jätte fint tar kort imoron. och om jag får en kamera i julklapp blir det miljoner bilder imorgon :D! (hoppas) Ciao

Av Carro - 22 december 2008 19:12

Gokväll gott folk, ligger i sägen har inte gjort så mycket idag, eller var och klippte mig, det blev inte så stor skillnad klippte upp håret lite mer och topparna. knappt något på längden vilket känns bra eftersom jag inte tycker om mitt korta hår :p Nog om det, snart är det då julafton! wiihhuuu, och jag har nästan fixat klart allt. ska bara göra knäck men det får bli imorgon när inte pappa är hemma blir så irriterad när han komenterar allt man gör. nu ska jag kolla på tv sen sova tror jag, haha är sjukt trött. skriver mer senare eller imorgon ledsen för tråkiga inlägg men det blir roligare när jag är lite piggare. Ciao

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards