Alla inlägg under januari 2009

Av Carro - 31 januari 2009 15:58

Tjoho gottfolk, nu sitter jag @pellans crib ska snart bege oss till stan, pellan försöker tvinga mig att sminka mig men jag tycker jag är söt osminkad och ruffsigt hår. vem vill inte vara med en sån puddigt som mig just idag? :) me like får inte glömma att nämna att jag bär en gosig tjocktröja med oboy på också. fresh! nog om det ikväll blire bio :D! najs!!

Av Carro - 29 januari 2009 13:25

Sitter i datasalen just nu och har lektion,jätte segt har gjort 3 uppgifter jag är så duktig! medans malin inte gör ett skit. ovanligt.. Slutar tio i två skööönt, nä nu ska jag jobba lite mera. sen hem och kolla hur mitt badrum blir. idag får jag golv! wuhu! om 1 vecka får jag kaklade väggar, och dom 2 veckor är allt klart! åååh :D då.. då ska jag bada! :D

Av Carro - 29 januari 2009 09:05

Sitter i skolan just nu, ska snart ha svenska.. segt, hade engelska nyss första lektionen fyfan va onödigt kunde sovit längre vi kollade bara på film.. usch. Efterskolan ska jag iallafall möta upp ellsi så ska vi träna! och friskis kommer bli så glada på mig idag för jag tagit med mig ett kort så jag kan hämta ut mitt friskiskort. bra jobbat av mig. köpte det för ca en månad sen. haha! vet inte riktigt vad jag ska skriva så hörs senare ciaao

Av Carro - 28 januari 2009 19:40

Hallå, Ligger i sängen halv död, ska snart duscha och sen bege mgi till sängen och dö. är jätte trött usch. skolan gick bra hade servering hela dagen. hade även prov på morgonen. gick hyfsat bra. och på själva serveringen gick det också bra. fick 15 kr i dricks hade bara tre personer idag. jätte sköönt! efterskolan solade jag och sofie känner mig lite brunare (a). nä nu ska jag duscha <3

Av Carro - 27 januari 2009 20:58

Slänger in ett inlägg lite fort nu innan andra avenyn. skolan gick strålande fick sluta två timmar tidigare skönt! sen åkte jag till viktor och firade honom, han var jätte glad och visade balettsteg för mig hahahaa.. går inte att förklara hur rolig min lilla plutt är. :P nä nu börjar AA seeyaaasooon!

Av Carro - 27 januari 2009 06:25

ETT STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING SOM BLIR 17 ÅR DAG! <33333


JAG ÄLSKAR DIG BABE!

Av Carro - 26 januari 2009 21:59

Nu ni ska jag göra mig redo för sängen är jätte trött ska ju faktiskt upp klockan 00.00 igen och ringa viktor och gratta honom haha . ett måste :P Skolan gick primaballerina idag, hade idrott första lektionen men ''gick en promenad istället'' med Johanna & Nevin. Sen hade vi matte gjorde provet jag missade när jag var sjuk. duktiga jag! Sen engelska fast vi behövde bara vara där en halvtimme(?) konstig lärare så jag, Sofie & Malin spelade domino tills mentorstiden började. sen mötte jag söta ellinor, köpte present till viktor sen gick vi till henne och pluggade tog mig en titt in hos viktor också innan mamma kom och hämtade mig. vi låg och pratade om våran lilla tripp till dalarna på sportlovet.  mysigtmysigt. och nu sitter jag häääär! mamma och jag köpte jätte mycket gott pålägg och bröd på vägen hem så nu är jag lycklig dotter! ååh. nä nu blir det sova!


p.s skrev klart min serverings arbete nytt, jag är bäst. ciao

Av Carro - 26 januari 2009 21:38

I’m a train wreck in the morning

I’m a bitch in the afternoon

Every now and then without warning

I can be really mean towards you 

I’m a puzzle yes indeed

Ever complex in every way

And all the pieces aren´t even in the box

And yet, you see the picture clear as day 

I don’t know why you love me

nd that’s why I love you

You catch me when I fall Accept me, flaws and all

And that’s why I love you

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards