Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Carro - 3 juni 2009 21:41

Hello, ligger just nu i sängen har precis gjort pannacotta tills imorgon! :) sen har jag även hunnit med att köpa present till min storebror och kusin. dom fick 5 olika öl var haha ^^  min kusin får sin andra present som inte hunnit komma i födelsedagspresent istället :)  juste satte på lösnaglar för ett tag sen. det blev jätte fint! me like. nu ska jag faktiskt sova, ska åka med mamma imorgon bitti. hon ska skjutsa simon till min kusin dom ska ha champange frukost innan dom beger sig till skolan. är inte ett dugg avis.. eller? åååh jag vill också ta studenten! :( aja skriver mer imorgon.

Av Carro - 3 juni 2009 07:50

Godmorgon! ligger just nu halv död i sängen, är sjuuukt trött bussen går om 70 min. så jag har tid på mig att göra mig iordning. btw så hittade jag min kamera laddare igårkväll, vill inte ens säga vart den låg haha! pinsamt. men nu kan jag iallfall ta massor med kort igen! wiiiiie. idag blir det först skola. se på film & städa bageriet lockande? njaa ! dock måste jag gå eftersom jag måste lämna in kockkläderna.. segt! och jag vill ha närvaro det är trots allt min sista dag i skolan. för imorgon är jag ledig! och på fredag slutar jag skolan (A) naaajs! nä nu ska jag börja bege mig upp.

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards