Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Carro - 17 juni 2009 23:25

<33

Av Carro - 17 juni 2009 23:23

Av Carro - 17 juni 2009 23:12

Oh no! jag tror jag är sjuk.. inge ferber eller sånt utan jag tror jag är måste träna & sola sjuk!  det är det enda jag tänker på just nu! :| jag sitter liksom och väntar på att jag ska bli trött så jag kan sova sen gå upp tidigt och träna och sen lägga mig ute och sola hela dagen. haha. brukar aldrig ha tålamod att sola men nu är det tvärtom jag får inte nog.  jag har nämligen kommit på tricket. ;) man ligger och steker tills man är ruggit varm så tar man ett dopp i poolen sen lägger man sig igen och aa upprepar det.  haha.  måste se kul ut när jag springer fram och tillbaka hela tiden. tur att pappa håller på att bygga altan och staket och grejer ;) lovar att visa bilder när våran ''uteplats'' äntligen är klar, tror det kan bli ruggit bra. vad kan jag berätta mer ?  imorgon om det blir fint väder ska jag först åka till alby och jogga 4 km sen sola. på kvällen ska vi typ fira jimmy & bada jacuzzi.  vill också fylla år.. själv fyller man ju år om en månad.. bläää!!  nä nu ska jag kolla på sex and the city.   skriver mer senare eller imorgon. ;)

Av Carro - 17 juni 2009 15:37

Jag fattar inte hur jag alltid lyckas få så stökit rum, det var inte ens länge sen jag städade en vecka sen exakt. nu har jag iallafall tagit tag i all tvätt i mitt rum och håller på att tvätta gud va duktig jag är. nu kommer mamma bli glad. sen ska jag dammsuga och sånt trist. Nä bäst att sätta igång...

Av Carro - 17 juni 2009 14:36

SOLSOLSOLSOLSOL! :D  = UNDERBART!


Kom precis in har varit ute hela dagen tills nu. först vaknade jag hos viktor dom håller på att bygga om så jag orkade inte vara kvar det lät så mycket så jag tog bussen hem, slängde i mig lite mat sen tog jag moppen till alby så mötte jag upp david och andreas så gick/sprang vi 4 km sen på vägen hem köpte jag lite jordgubbar och satte på bikinin och la mig ute i solen. skööönt! nu ska jag göra lite situp's för att vara lite extra duktig. :)  sen ikväll vet jag inte vad som händer vi får se helt enkelt. skriver mer senare.


juste igår åkte jag och mötte elin i stan så gick vi på bio, vi såg My Bloody Valentine 3D!  jag höll på att kissa på mig sjuuukt läskig! men bra var den. värd att se. det blir mycket ''roligare'' att kolla på film när det är i 3D mer verkligt. i like it!

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards