Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Carro - 10 juni 2009 14:40

FAAAAN VA ROLIG VÄDER VI HAR! :D 


usch, kul start på sommarlovet.. känns som höstlov typ.. trist! menmen på måndag skulle det blir lite finare. känns så tråkigt att sitta inne på sommarlovet jag får panikångest. vill ut men endå inte för det är kallt och jävligt! ska hämta täcke & kudde och gosa ner mig i soffan och kolla på film. kanske sova lite, sen ikväll har jag tre antenativ..

1 åka till notholmen med några.

 2 åka och kolla när min kusin anländer till balen. 

 3 bada jacuzzi här med några.

hmm.. får sova på saken :) pusspuss

Fu

Av Carro - 10 juni 2009 09:58

Godmorgon, sovit gott? själv låg man ENSAM vaken till 6 imorse. usch! är sjukt trött.. menmen


gårdagen började med att måns hämtade mig runt halv 10 hos mig, och skjutsade mig till jimmy det är typ 200m men vafan! haha. när vi kom dit var den en person där som verkligen inte gjorde min dag bättre, men som tur var gick hon tidigt! och då började festen. Vi hade det jätte trevligt, måns blev fullare än fullast. och kastade i jimmy i poolen med kläderna på, jag försökte skydda jimmy men då blev måns arg på mig och sa att vi inte skulle ´vara vänner längre om jag inte flyttade på mig. så jag flyttade på mig, förlåt jimmy! (a) menmen, jag hade det mysigt tills ''festen'' började ta slut. och en person fick mig att gå ensam hem snyfftandes..

menmen mitten av kvällen var bra iallafall.


idag är det planerat att ví ska till notholmen. jag vet inte om jag är taggad eller ej.. vi får se helt enkelt. tror jag åker dit en stund.

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards