Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Carro - 5 januari 2009 22:21

Kom precis hem, varit hos ella hela dagen sen kollat fotboll i nybodahallen, jag och ella körde sex and the city race, sen blev det lite the hills också. och jag vill skjuta spencer! ÅÅÅÅÅH hatar honom! har sätt klart hela säsong 4 nu! nä nu ska jag städa mitt rum och kolla på film. ciao


Imorgon = träning :)

Av Carro - 5 januari 2009 14:05

Vaknade nyss :O sovit jätte dåligt, min farbror kom hur tidigt som helst imorse och började jobba.. suck. sågade i rummet mittemot mitt.jippi skriver snart igen måste äta, min mage burrar. ciao

Av Carro - 5 januari 2009 00:24

Namn: Caroline
Piercingar: Navel,öron
Tatueringar:  ja en på ryggen
Längd: 158 kanske
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning?
Dricker du alkohol: ibland
Använder du droger: nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Fruktis
Vilken parfym använder du: Calvin Clein( in2you),lacoste & christina agulera
Vad är du rädd för: Ormar
Gillar du att tvätta: nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: ibland

SENASTE..
Film du hyrde:
p.s i love you
Film du köpte: Mamma mia
Låten du lyssnade på: all i need
Låten du hade på hjärnan: all i need
Låten du laddade ner: minns inte
Personen du ringde: viktor
Tv program du tittade på: minns inte

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ja
Gråtit över en flicka: ja, när man förlorat än nära vän
Varit i slagsmål: nej bara blivit slagen

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  1
Gånger ditt hjärta brustit: 1000000 gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: ja
Gånger ditt namn varit med i tidningen: när jag föddes :P
Ärr du har på kroppen: mitt banansår(fastnade i en gunga)

SENASTE..
Bok du läste:
sanningen om diamanter
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: farmor
Personen du fick sms av: mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: julafton
Saken du köpte: Godis
Vad har du gjort idag: slappat
Var det kul: njaa
Hur tidigt stiger du upp:  olika
Gillar du att slåss:  nej
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: tomat
Var har du ont: magen(träningsverk)

ÖVRIGT:
Kan du stå på händer:
ja
Favorit serie: the hills
Håkan Hellström eller The Ark: ingen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck:  ingen
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: nej bläää
Är du glad nu: hyfsat
Var du glad igår: ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej
Stockholm är:  mysigt
Göteborg är: bästa staden!
Kan du sjunga: nej
Mer värt än guld: vänner,pojkvännen & familjen
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Thailand

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards