Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Carro - 25 januari 2009 19:22

Av Carro - 25 januari 2009 19:16

Hej bloggen, ligger i sängen och mår dåligt. jag är trött och förkyld. men imorgon blir det skola iallafall. ska försöka skriva klart serverings uppgiften och sen sova. började på den vid ett sen vid halv 3 somnade jag och vaknade halv 6. legat i sägen exakt hela dagen. haha ska slå på en film nu om jag får min dvd att fungera sen börja plugga. ska fota mina nya kläder jag köpte igår snart och sen lägga upp på bloggen. fast det blir nog imorgon för jag måste verkligen plugga.

Av Carro - 25 januari 2009 00:18

Nu är det dags för nattinatti, var ju som sagt och handlade med mami, fick med mig ett par jeans,en stickad tröja,en t-shirt & halsbuk. och en present till älsklingen. :)  måste till staden någon dag och köpa lite smått och gott som behövs. men en sak som är mindre bra är att när vi sprang runt och kollade i affärer kände jag mer och mer hur hängig och blev. och mitt huvud med tungt men det gick över när jag fick i mig en iprem. niice! sen firade vi viktor och efter det kom mamma och pappa och hämtade oss så åkte vi hem och hade pokerkväll.. och viktor försökte skylla på mina fina mumintroll kort när han förlorade. så inte okej!! han skulle sovit här inatt men mådde dåligt så han var tvungen att åka hem, snyfft. så nu ligger jag här ensam och övergiven... :'( </3

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards