Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Carro - 20 januari 2009 22:43

hihi, satt och kollade på tv med mami och från ingenstans säger hon ska vi inte ta och boka en skidresa? du,jag,simon och en varsin kompis till er?  och självklart fanns det bara ett självklart svar i mitt huvud och ut ur min mun kom : ''JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ TA EN TUR MED MIN ÄLSKLING IGEN! ÅÅÅÅÅH VA JAG SAKNAT MIN SNOWBOARD! ÅÅÅH PLUTTEN HAR STÅTT I KÄLLAREN SÅ LÄNGE, NU ÄR JAG LYCKLIG! :D  eller vänta skojar du med mig ? det är inge kul isånnafall.. ''

Och tur för madre säger hon klart jag inte skojar du tjatar ju om det hela tiden och vi åkte ju utan dig förra året eftersom du var i usa så nu är det dags.


hihihihi är glad. bara så ni vet.

 blev så avis när jag fick reda på att viktor ska till österrike v.9 , skulle följt med men dock tillåter inte min skola att jag åker utomlands. blä menmen nu får jag ju åka iallafall så det känns bra.


Var bara tvungen att skriva detta, kan inte hålla det för mig själv! =)

Av Carro - 20 januari 2009 13:40

Sitter i datasalen just nu vi ska skriva servering A uppgift men jag är nästan klar och har den hemma så känns bara onödigt att skriva om. Ska hem på dirren efterskolan är trätt och sliten min halsvärker och allt är jobbigt ! en sak som är ruuuligt är att det ryktas om att denna lektion slutar snart :)

Av Carro - 20 januari 2009 06:52

Jahapp, då var det nydag! ska snart bege mig till skolan, mamma tyckte jag skulle vara hemma idag pga av min hals, men sålänge jag kan prata kan jag klara av skolan =) sådeså. min huvudvärk är borta iallafall skönt. det ända jobbiga är att jag inte kan äta. så min mage är proppad med, te,chailatte,mangosorbé & soppa =) mums! fast man blir inte mätt i magen på soppa :( synd om mig. Idag har jag iallafall bara metod och servering fast vi kanske ska på studiebeök på gondolen(stavas det så?) idag. mysigt! slipper vi serveringen hihi:) hoppas! nä nu ska jag ta och bege mig till bussen. är hyfsat pigg idag så det är bra! :D

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards