Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Carro - 6 januari 2009 22:41

Tror ni jag kunde somna eller ? självklart inte.. så nu ligger jag här och lyssnar på musik tänkte skriva lite om mina vänner.. så håll ögonen öppna:)

Av Carro - 6 januari 2009 01:56

Tänkte skriva lite om kärlek, och kärlek för mig är vänner,familj & min pojkvän. så nu blir det lite om min kärlek till min pojkvän.



2007 började sagan...


..Jag hade precis blivit dumpad, jag hade ingen aning om vad kärlek var, mer än två personer som blir kära. Jag hade aldrig riktigt upplevt äkta kärlek. Och jag hade blivit sårad miljontals gånger. Men så en dag när jag var med min kompis (J) Och hon pratade med sin pojkvän (M) i tele, så sa han att hans kompis (V) ville hälsa till mig, och det gjorde han. sen fick jag ett sms ifrån (V) när jag var och kollade tapeter med min pappa & mamma,och hela min kropp värmdes, jag visste inte varför det kändes bara så speciellt på något sätt.

vi började smsa med varandra och prata på msn, tillslut träffades vi i hans skola jag var där med (J) för hon skulle träffa (M) och jag frågade vart hanvar, och han kom fram och vi kramades och sen hade jag lovat att han skulle få en puss (haha) sagt och gjort fick han en puss, som inte blev så lyckad, inga detaljer. óch han var så söt och skickade sms och sa förlåt, vilket han inte hade behövt det var bara ett missförstånd,


men men vi började träffas alla vi fyra och åt middag och sånt, hade det jätte mysigt tillslut blev vi tillsammans, men tyvärr blev jag för osäker på mig själv och gjorde ett misstag att dumpa honom, och började träffa en annan kille, men det kändes bara fel, det var ju inte den person jag egentligen ville vara med, den jag ville vara med var ju självklart (V).


 han förlät mig och gav mig en till chans, och jag insåg mer och mer hur mycket jag faktiskt tyckte om honom. han var liksom den jag letat efter så länge. Och efter ett tag insåg jag även att jag faktiskt älskade honom.


den 2 juli åkte vi till spanien tillsammans, som förövrigt var våran halv års dag. och vi hade det så mysigt, höll varandra i handen och gick längs stranden och bara njöt av varandras tillstånd. Och jag är så tacksam för resan, jag hade det underbart. speciellt att få tillbringa resan med den person jag verkligen verkligen älskar.


Månaderna gick och det gick lite fram och tillbaka i våran förhållande, vi gjorde slut under en kort period men blev tillsammans igen

 tyvärr så tog det slut igen runt jul precis innan jag skulle åka till usa och träffa säkten en månad.


Men vi sa iallafall hejdå till varandra, kunde inte sova en blund innan resan, var helt förstörd bara tanken av att inte träffa honom på 1 månad. men endå kände jag hur skönt det skulle vara att komma iväg. komma bort ifrån allt. tiden gick fort där nere, och jag kom tillbaka och den första jag träffade var honom, och tårarna forsade och jag kunde inte sluta krama honom. mitt hjärta dunkade.


Vi blev tillsammans igen, och allt rullade på bra tills den jobbigaste biten i hela denna saga kom.. Går inte att förklara hur jobbigt detta är för mig att skriva, och jag kommer aldrig kunna glömma..


Runt maj gjorde han slut med mig för en annan tjej, jag kunde knappt tro att det var sant, jag försökte göra det bästa av sitationen, jag umgicks med mina vänner och festade väldigt mycket (tack för att ni stöttade mig,utan er hade jag aldrig orkat stå på benen)


Jag och (V) pratade ingenting längre på ett tag, jag träffade en annan kille men det var bara ett stort jävla misstag. Jag bestämde mig för att ringa (V) och berätta hur jag kände och vi började prata och han var väldigt snäll och underbar och stöttade mig. tillslut insåg vi båda att vi var menade för varandra och han dumpade sin flickvän men vi blev inte tillsammans, vi började vara umgås,även fast det kändes som vi var tillsammans, så blev vi inte det förns efter skolavslutningen och tillbringade sommaren ihop och blev kära på nytt.


Nu är det 2009..


..Trots att det varit riktigt jobbigt vissa stunder är jag glad att jag stannade hos honom, Jag kan inte tänka mig mitt liv utan honom, han är min prins <3 mina vänner förstod inte alltid vad jag höll på med. och ibland inte jag heller, men jag gjorde bara vad mitt hjärta sa åt mig att göra och det är jag glad för idag, för jag har en underbar pojkvän. Och jag vill bara säga att alla att ibland krävs det en jobbig början för att få ett fint slut.

Fast denna saga har bara börjat..


Tack för dessa två år älskling fler blir det. Jag älskar dig! <3333


Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards