Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Carro - 8 januari 2009 21:02

Sitter just nu på golvet och tittar lite på datorn, kom hem för ett tag sen, har varit och tränat med ella,liza & madde sen gick jag förbi thaien där viktor och jimmy var och åt, så jag snodde lite mat av dem.. sen gick vi hem till viktor, och sen kom min bror och hämtade oss.. ska egentligen städa men är för trött... började sen fastnade jag här. viktor ligger deckad i sängen och jag är så avis vill också sova men måste städa! :'( En tyst minut för mig! ciaaaaao

Av Carro - 8 januari 2009 13:50

Usch, känner att jag knappt har någon tid för att ta det lungt längre, fast endå känns det skönt att alltid ha något att göra ^^ Idag gick skolan perfa, och älsklingen var söt och gick upp med mig även fast han inte behövde för han bor typ 2 sek från sin skola. vi hade värdens segaste lektioner, engelska,svenska och sen matte.. sen slutade vi för att datalektionen var inställt skönt. slutade klockan tolv och kom hem nu.. det är så kul att min buss går en gång om året vid den här tiden.. Fast va förbi globen och köpte ett linne innan jag började röra mig. nä nu ska jag äta lite och njuta av min lediga halv timme, snart ska jag gå till bussen för att åka och träna med ella,madde & liza.  kanske ska träffa sötnosen där också om han inte tränat. skriver mer senare amigos! ciiiiaaaaao

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards