Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Carro - 2 februari 2009 21:56

Halloj, kom hem för en stund sen, mötte upp älsklingen i tyresö sen åkte vi in till stan och åt middag, sen köpte jag ett par skor, kunde inte motstå :$ sen blev det bio, hade det jätte mysigt. Perfekt 2 års dag tycker jag. vi såg i taket lyser stjärnorna, och enlig mig var den jätte bra. viktor tyckte också att det var bra. en film jag helt klart kan/vill se igen! Imorgon ska vi åka skriskor i skolan, sen slutar vi tidigt, efter skolan ska jag till UM och sen möta upp V i centrum. nä nu ska jag faktiskt ta och sova tror jag, är jätte trött..

Av Carro - 2 februari 2009 15:03

Idag är det som sagt min och älsklingens 2 års dag! :D myysigt, dagen började väl inte så bra, vet inte vad jag tänkte på imorse men råkade åka till skolan 1 timme för tidigt och det tog mig tjugo min innan jag´fattade att jag var förtidig stod nämligen och väntade på emelie & sofie men intefan kom någon, så smsade jag och då slog det mig att jag var lite tidig.. väl på idrotten sen hade vi ny lärare och det första han gör är att tackla in en elev i väggen så det blev ambulans nästa! Nu ska jag kila skriver mer sen

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards