Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Carro - 6 februari 2009 12:00

Sitter i skolan har haft matte och hygien fick VG i hygien :) trevlans. malin sitter och glor på min data hon har tyvärr inget eget liv.. stackars flicka, hur ska detta sluta?

Av Carro - 6 februari 2009 08:29

Godmorgon, fyfan va glad jag är idag, vet inte varför :O menmen ska iallafall klä på mig snart bussen går tjugo över 9. jag sofie & emelie fick börja klockan 10 istället för 09:20 eftersom vi är så duktiga! (a) Vi ska bara prata betyg med barbro. Hoppas jag håller mitt VG! exakt sista hygien lektionen idag! fick VG förra terminen. så kanske ett MVG nu skulle inte sitta helt fel. aja håll tummarna åt mig. mitt mål är att ha nada G när 1an är slut bara VG & MVG. haha se om jag lyckas det är mitt mål iallafall. :) nä nu måste jag skynda mig lite. skriver mer när jag kommer hem. ska ut och äta med Catlin & några  ikväll. sen vara hos Catlin. och imorgon blir det paintbol! aaah scarry! Jag & Catlin är dom enda tjejerna vi mot 10 killar. kul.. haha vi diskuterade igår och vi har en plan tro mig ;) massor bilder kommer ikväll & imorgon. ciaao ha det så bra så länge!

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards