Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Carro - 3 februari 2009 22:06

Jag är helt slut, tuff dag idag, började med skriskor, vi var jätte duktiga. sen blev det vandring i gammla stan med ewe,malin,emelie & sofie. vi fikade,åt french hotdog,kollade soldaterna,kollade i någon butik,besökte slottet & storkyrkan. sen begav jag mig mot tyresö gick till UM satt där en halv timme hade tid klockan 2 så jag blev lite tidig. det tog en timme själva info grejen skönt att ha det gjort. bokade tid för enskillt möte också. sen åkte jag till tyresö gymnasium och mötte upp en väldigt söt & glad pojkvän. så gick vi hem till honom och jag visade alla fina bilder när vi åkte skriskor tidigare och sen kollade vi på tv och bara myste. mamma var snäll och hämtade mig, har pluggat lite och kollat på tv. och nu är det nattinatti för min del. imorgon är det sista serveringen sköönt! fast vi har fat servering och mamma har bokat bord för 8 pers.. som jag ska ha. kul.. jag som älskar servering, menmen med tankte på att det är släkt och jobbarkompisar till madre luktar det dricks! nä nu ska jag ladda upp bilderna och sen sova. ciao

Av Carro - 3 februari 2009 08:26

Godmorgon, sitter i sängen och äter frukst, apelsin & chatlatte mums! försökte mig på pappas expressomaskin när jag skummade mjölk och herregud va bäst jag är! kanske ska bli en barista, för med mina skills kan jag gå långt! haha det blev jätte mumsigt. nä nu ska jag klä på mig och bädda sängen, sen bege mig till bussen. idag blire skriskor. ciaaao tar med mig kameran

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards