Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Carro - 5 februari 2009 21:03

Kom precis hem från en lång promenad jätte mysigt. jag,catte & cleo gick en bra bit måste jag säga. skönt att komma ut en sväng och ta ett break ifrån pluggandet. men nu måste jag tillbaka till pluggandet.. suck. skriver mer senare

Av Carro - 5 februari 2009 18:48

Halloj, skolan gick fort och bra. efter skolan åkte jag till centrum och mötte upp viktor,jimmy & fredde. Så åt vi och sen gick vi och bowlade, efter det mötte jag ellinor så tränade vi, sen när jag kom till centrum träffade jag viktor snabbt sen begav jag mig hemåt men det var bussbyte och självklart sitter jag där 20 min och väntar på bussen, och så visar det sig att breviks bussarna var inställda pga snön. Vilken jävla snö? är dom dumma? förstår mig inte på sl. dom skiter verkligen i alla som bor ute på brevik.. inte ok!

aja, nu sitter jag iallafall hemma mamma hämtade mig. ska ta mig en promenad med catlin senare. mysigt! nä nu ska jag plugga lite antikens grekland medans catte äter. ciaaao

Av Carro - 5 februari 2009 12:54

Sitter just nu och har datalektion seeeegt! usch slutar om en timme. efterskolan ska jag möta upp ellsi så ska vi träna och bli stora och starka! =) sådeså, nä nu ska jag göra några uppgifter så det inte slutar som för malin! det vore pinsamt

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards