Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Carro - 8 februari 2009 16:32

Orkade verkligen inte sätta på datorn igår, så bloggar lite nu istället. vi körde somsagt paintboll haha fyfan va kul! Vi delades upp i två lag och sen skulle vi skjuta varandra jag blev inte träffad en enda gång, skills(?) ohja! sköt hur många som helst! så duktig. vi har bestämt att vi ska dit igen i sommar och skjuta lite! aja sen efter det åkte jag och catlin till centrum och köpte hårfärg så färgade jag henne hår. guuuud så fint det blev. jag är skit stolt över mig själv. gjorde ljusa slingor! har massa bilder på hennes hår. haha sen åt vi kina mat och hyrde film. och jag började känna lite kärlek i luften mellan Catte och Mr X. kanske kanske har min lilla catlin sig en pojkis till sommaren. jag hoppas! har redan planerat att dom ska bli tillsammans och sen när dom varit tillsamamns länge kommer dom tacka mig för jag parade ihop dom! jag var så nära förra sommaren, men dom kom aldrig så långt men nu så nu börjar det lossna igen! :D haha


det är mina fantasier & planer iallafall! och jag håller tummarna för dom skulle passa så bra! haha


nog om det nu ska jag och min kära vän Cattefnatte gå på bio! mysigt mysigt. skriver mer när jag kommer hem. och bilderna laddar jag upp nu så om några minuter finns dom här i bloggen.

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards