Alla inlägg den 13 maj 2009

..

Av Carro - 13 maj 2009 23:56

Gokväll.. ligger just nu i sängen, var som solade med catte idag och tro det eller ej men min mage är mega bruun! dock har jag bränt mig rejält mellan brösten haha ! konstigt ställe. såg även att mina fräknar börjar titta fram... :( menmen skönt att få lite färg nu ska jag chilla med att sola ett tag. vill inte börja fjälla eller något som jag alltid brukar göra. och juste jag börjar känna mig lite bättre dock fortfarande sjuk men ska till skolan imorgon. vi har endå inga köksämnen, vore inte så mysigt att ha mig i köket just nu. ligger och är snuvig, hostar och nyser 24/7  not nice! men imorgon får mina vänner stå ut med mig. blir som en bebis när jag är sjuk. gnäller om exakt allt haha. btw så kommer Wilma till skolan imorgon, hoppas jag! :|  tycker om när hon är i skolan för allt går så fort då!  kanske ska kidnappa henne så kan hon göra mitt liv lite roligare? näe, då kanske empo blir aggresiv..


Nä nu ska jag sova! har massor av bilder som jag vill ladda upp men ingen ork just nu, förlåt



Av Carro - 13 maj 2009 17:34

Ett litet klipp som jag spelade in nyss, satt och lekte med chanel i sängen så fick hon rå damp dock hann jag inte spela in när hon var som värst..

Av Carro - 13 maj 2009 17:32

Hahahaha

Av Carro - 13 maj 2009 16:31

Ligger just nu i sängen, fortfarande sjuk men imorgon ska jag till skolan, går bara till halv 12 och jag måste gå på matten fattar nada och vi har nationella nästa vecka i think (?) vi är typ sist i stockholm med det.. menmen thats life!  ska försöka bege mig till köket och göra mig en kopp te mums. suttit och kollat runt på olika sidor, på skor & klänningar och hittade miljoner saker. ska göra små kollage senare :) så kommer dom upp ikväll.

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards