Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Carro - 14 maj 2009 18:32

Tjollahej! har precis duschat och ska snart iväg igen. mamma hämtade mig så åkte vi till centrum och handlade och träffade mormor& morfar. och mormor försökte erbjuda mig sin cykelhjälm till gotland när jag sa att vi skulle hyra tandemcykel haha :D men morfar tackade nej åt mig han fattade att jag inte ville skämma ut mig. fast när jag och elin ska cykla kan dte bli aningen ostabilt :O vi får hoppas på det bästa! håller på att planera resa nummer 2 isommar. hihi det kommer bli naaajs! haha juste köpte löshår för inte så länge sen och har redan tröttnat haha, eller jag älskar det när jag väl har det i, får fin volym och längd men eftersom att jag har lockigt hår så måste jag platta det hundra år innan.. så nu kör jag typ bulle varje dag haha och löshår på helger. känns bättre så. Nä nu ska jag skriva inbjudningskort till min födelsedag! hihi. sen ska jag kila. pusselipuss. skriver inget mer idag men hörs imorgon:D

Av Carro - 14 maj 2009 13:23

Hello. kom hem från skolan för ett bra tag sen, ska snart ta bussen till centrum för att sen möta upp Viktor. är ruggit trött, så jag tror jag får ta mig en powernap hos honom. Idag på engelskan hade vi muntliga nationella. omg! säger jag bara hatar engelska men tror det gick hyfsat bra. fick ledigt från engelskan imorgon. helt onödigt eftersom den är mitt i. menmen sånt är livet. nu ska jag duscha tror jag. sen leta kläder! har typ slängt in allt i garderoben ''snabbstädning'' ;D bra på det!

Av Carro - 14 maj 2009 00:20

jag kan inte sova! jag har bränt mig så mycket att jag inte ens kan ligga på mage! dummadumma mig!


så vad ska jag göra nu? det blir väl lite big brother på tv 400 tills jag däckar..

har nämligen svårt att somna på rygg :P


Ni lär se fler inlägg av mig inatt om jag inte blir så trött att jag somnar. ska leta efter after sun nu så kanske det blir bättre. men tänk sen när det röda blir brunt! oooh me like!

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards