Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Carro - 27 maj 2009 19:59

Ligger fortfarande i sängen haha, seg? ska snart gå ut och gå med madre. behöver luft. fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött ? :O konstigt. somnade klockan halv 9 igår (a) !  V kunde inte sova så han låg och kittlade mig halva natten, och jag såg så djupt att jag inte märke något. annars brukar jag vakna för minsta lilla. nä nu ska jag kila ciaaaaaaaaao

Av Carro - 27 maj 2009 16:12

Godmorgon (?) jepp vaknade nyss. eller sov hos V inatt och imorse när jag vaknade hade jag sjukt ont i huvudet. så jag tog moppen hem, för att åka till skolan, men när jag kommer innanför dörren blir allt svart. så jag sätter mig ner på golvet i typ 10 min. sjukt scarry! och sen när jag reste mig dunkade det i huvudet så jag bad mamma sjukanmäla mig. sen gick jag och la mig. och vaknade upp halv ett gick ut en stund för att få lite luft var vaken ett tag sen somnade jag om och vaknade nu :P haha. usch! har fortfarande sjukt ont i huvudet. stackars mig! ska kolla på lite tv och tycka synd om mig själv nu. även internet shoppa lite! för det får man om man är sjuk right? eftersom jag är så sjukt smart. har ju jag satt in mitt studiebidrag varje månad så jag ska ha pengar i sommar eftersom jag får lön varje månad behöver jag inte det. så nu kan ju jag handla upp min lön eftersom nästa fredag får jag tillgång till mitt konto! wihue!


så nu ska handlas shorts, linnen och annan sommrigt. har nämligen 1 par shorts och dom är det hål i rumpan på. så kanske ska unna mig ett par nya även fast jag älskar mina shorts!

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards