Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Carro - 24 maj 2009 16:36

Usch, jag hatar att stressa! somnade till i soffan och vaknade tjugo över fyra och min buss går tjugo över fem! och mamma som skulle ge mig pengar har åkt. så jag fick panik och sprang ner till simon, som turvar fick jag låna av honom. och nu har jag precis valt kläder och plattat håret haha snabb? i know! nu ska jag bara pilla med löshåret och sen kanske ta en dagens ? :) ciaaao

Av Carro - 24 maj 2009 11:23

Godmorgon, vaknade runt tio hos viktor, så tog jag min älskade moppe och begav mig hem. ska nog sova lite till känner jag. hah!  vi såg en skräckfilm igår. och efter det var jag sjukt trött men kunde inte sova, viktor satt och spelade så jag var tvungen att vänta tills han var klar. så jag låg och halv kollade på tv till 4 inatt. då¨var han klar, och så fort han hade lagt sig i sängen och höll om mig somnade jag haha! Jepp jag är en mes! menmen idag ska jag äta middag och gå på bio med elin och oscar! like old times!   mysigt. vi ska äta buffé. så jag lär väl rulla hem sen med tankte på att även fast jag är proppmätt måste jag ha popcorn när jag kollar på bio^^ jaja skriver mer innan jag ska åka. pusselipuss

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards