Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Carro - 28 maj 2009 14:25

Kom hem för en timme sen, vi fick tillbaka våra nationella prov idag.fick G i engelska & i matte! i'm so gooood! är fan stolt att jag klarade engelskan, har alltid haft väldigt svårt för engelska. och detta är ju ett tecken på att jag börjar bli bättre?  förstår engelska hur bra som helst, men när det gäller till att prata får jag inte fram rätt ord även fast jag kan dom. jobbigt. menmen, får träna när släkten ifrån usa kommer isommar. längtar! alla mina söta sysslingar kommer. ska bli jätte kul. sist vi träffades var förra julen? ( eller blir det förra julen? julen innan den som var iallafall haha:P) när jag var i usa 1 månad. i miss! ska spara pengar så jag kanske kan komma iväg nästa jul. nu när vi får åka utomlands i skolan. yääy! skulle vara kul. trivs mycket bättre där av någon konstig anledning. haha varmare (a)


menmen nog om det. nu ska jag se på tv och äta mellanmål. sen ska jag åka och träna med ellinor & liza. var år och dar sen. måste passa på nu innan mitt gymkort går ut. sen ska jag nog hem till V och sova där. skriver mer senare :) ciaaao

Av Carro - 28 maj 2009 06:27

Godmorgon! ligger just nu helt klar och funderar på om jag ska ta bussen sju eller den tjugo över :P svårt beslut. haha om jag tar den tjugo över kommer jag till gullmars tio i och då får jag springa. inte värt åker nog hellre hel så kan jag chilla. haha intresant inlägg right ? idag är det iallafall torsdag vilket betyder att vi slutar 11:30, vi kanske får tillbaka nationella idag! hoppas! vore lite kul och se vad man får. hoppas på G. nu ska jag kolla på tv innan jag ska gå till bussen. mamma & pappa ska hämta mig efter skolan. hihi! snällt!

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards