Alla inlägg under februari 2009

Av Carro - 1 februari 2009 20:19

FRIENDS (Vänner) - Säsong 1-10 30xDVD Boxset - Ny Inplastad!Hola amigos, ligger just nu i soffan, snart börjar beck. naaajs! idag va jag och mami på ikea och köpte ett bänk till mitt rum, och lite stuff till mitt badrum, det kommer bli så bra. kaklet är svart & vitt och sen övriga sakerna är gröna & vita. fintfint. massor av bilder kommer när allt är klart :) Och juste efter ikea åkte vi till heron city för jag skulle köpa vänner boxen alla tio säsonger. men självklart var den slut. så besökte vi ca 10 affärer och den var slut överallt. så tänkte jag vafan går in och kollar på tradera så fann jag denna älskling på bilden, helt ny. för endast 899 kr! naaajs! gissa vad jag kommer göra när jag fått hem den (a) jag är verkligen ett litet vänner geeek! kan kolla på ett avsnitt gång på gång och tycka det är lika kul varje gång. helt klart värdens bästa serie. någon som håller me? :) Nä nu blire lite gordon innan beck. ciaaao! btw, min och älsklingens 2 års dag imorgon. thihi!

Av Carro - 1 februari 2009 01:00

kom precis hem ligger med datorn i knät är jätte trött. ska snart sova. blev nada bio eftersom smartskafftet ellinor glömde sin biocheck. bra jobbat! så vi kollade affärer och åt middag. träffade även flaschi & fabian på bussen, och fabian såg inte lite drogad ut. förlåt men herregud! haha


en sak som är ett minus är att min hals gör ont! kul säg inte att jag åkt på flensan igen.. suuuurt!


Har en fråga till mina kära läsare, jag och min pojkvän har varit tillsammans 2 år på måndag och jag undrar vad man kan köpa ? :O

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards