Alla inlägg under maj 2009

Av Carro - 13 maj 2009 17:34

Ett litet klipp som jag spelade in nyss, satt och lekte med chanel i sängen så fick hon rå damp dock hann jag inte spela in när hon var som värst..

Av Carro - 13 maj 2009 17:32

Hahahaha

Av Carro - 13 maj 2009 16:31

Ligger just nu i sängen, fortfarande sjuk men imorgon ska jag till skolan, går bara till halv 12 och jag måste gå på matten fattar nada och vi har nationella nästa vecka i think (?) vi är typ sist i stockholm med det.. menmen thats life!  ska försöka bege mig till köket och göra mig en kopp te mums. suttit och kollat runt på olika sidor, på skor & klänningar och hittade miljoner saker. ska göra små kollage senare :) så kommer dom upp ikväll.

Av Carro - 12 maj 2009 21:41

Kom precis hem, var och lämnade två linnen hos viktor med catte han ska klä ut sig i skolan och deras klass ska vara tjejer eftersom det bara är killar i klassen. skulle vara kul och se men måste till skolan imorgon, har hotell & vill inte missa något eftersom jag fattar nada och vi har prov nästa vecka! :| usch! måste börja med hotell uppgiften också! mycket nu.


efter vi hade lämnat linnet åkte vi och solade! sköönt solade 24 min. somnade efter 5 min haha :D så jävla skönt! fick inte så mycket färg mest röd i ansiket menmen thats life

Av Carro - 12 maj 2009 13:44

Ligger just nu brevid min söta katt i sängen nyser ikapp.. hon är också snuvig! och enormt gosig, hon stryker sig och pussas hela tiden, fast nu har hon somnat. hon blev sur när jag tog upp datorn iknät. ska snart gå upp och försöka få i mig lite food!


och juste har precis sökt jobb på globen (a) i kiosken,kallsänk & varmköket. hoppas dom hör av sig! vore perfekt att få jobb där isommar. nära och bra! då kan jag även jobba efterskolan eftersom jag går i skolan vid globen :) då är min sommar räddad haha! i need money.

Av Carro - 12 maj 2009 08:44

Dum som jag är glömde jag fönstret öppet inatt så jag vaknade av att jag frös,hade sjukt ont i halsen & hostar som en liten gris! snyfft! för första gången på länge är jag dödssjuuuk!? ohno.  fast mamma ska köpa glass till mig så jag är nöjd. ligger nerbäddad i sängen! skönt! dock lite ensamt.. :/

Av Carro - 11 maj 2009 21:23

Resan är bokad, betald & klar!

yesyesyesyes!


Vi ska bo 900m ifrån visby innerstad. i en liten stuga brun och jätte söt! och vi har hyrt tandemcykel. så det kommer bli så jävla najs! ååh längtar.

fan förrförra helgen pratade vi om det, det lät typ såhär

''fan va kul det vore om vi åkte till gotland isommar''

''aa faan! typ när jag fyllt 18''

'' vi åker :D''

'' Ja det gör vi''

så började vi kolla boende. och simsallabim!

nu är resan bokad och klar.

åker den 1 augusti dagen efter min 18års fest. haha!

vi ska vara borta i en vecka! åh så najs!

hihi

Av Carro - 11 maj 2009 08:28

Godmorgon, vaknade nyss ligger och dricker fruktsoda, av någon konstig anledning känns det bättre att dricka det när man mår lite illa. vilket jag gör och har gjort i 1 vecka snart. kan knappt äta något längre. igår hoppade jag över både lunch & middag. Och nej jag är inte gravid! det var det första jag trodde men så var det ej. skönt! menmen det är som det är. ska till tyresö gymnasium idag innan skolan börjar nämligen klockan 13.00 i tyresö gymnasium ska jag träffa viktor för att ge han hans kläder, och få tillbaka min tröja förhoppningsvis om han kommer ihåg..


och för er som inte vet, så har vi ett uppehåll förtillfället. och det känns skit rent ut sagt! men eftersom det inte var jag som ville det, kan jag inte göra något åt saken, utan bara hoppas på det bästa. han vet att jag älskar honom mer än något annat. och det ända som känns jobbigt skulle vara att se honom med någon annan, men vi pratade igår. och vi är fortfarande tillsammans men vi har ett upphåll ifrån att träffas. vilket betyder att han är MIN! bara min. och ingen annans!


Nog om det efterskolan ska jag möta upp elin i stan, så ska vi hem till henne och boka hotell,båt & tandemcykel! på gotland. yääy!  kommer kännas så skönt när resan är betald och bokad!


Nu ska jag lägga mig i badet (a) CIAAAO

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards