Alla inlägg under januari 2009

Av Carro - 14 januari 2009 14:56

Jahapp, vaknade imorse och mådde hur dåligt som helst, så var tvungen att stanna hemma.. sovit tills nu, så det blev varken träning eller färgning. Ska iallafall till skolan imorgon! Nu ska jag städa mitt rum lite. seeeyaaa


Hittade en sötbild på mig och malin från igår haha, såhär kul hade vi på serveringslektionen!



Av Carro - 13 januari 2009 22:11

JAG ÄR KLAR! NU ÄR JAG ÄNTLIGEN KLAR MED JOBBET!  yääääääy:D  usch så jag kämpat, men nu är det färdigt! yesyesyes! och imorgon ska ella färga mitt hår, funderar på lite slingor kanske! mm.. vi får se vi får se! vi ska iallafall TRÄNA!  usch så jag saknat det när jag jobbat. haha. plus att jag slutar tidigt imorgon skönt! nu ska jag fira att jag är färdig med jobbet genom att sova.. haha är sjukt trött och behöver sömn! så tråkig är jag idag. servering hela dagen imorgon, och nu har vi blivit lite coolare också för nu kan vi skriva bongarna genom kassan istället för stå och skriva själv! PLUS att vi kan skriva ut kvitton den ni! =) stort steg haha.

kom även på en rolig grej idag vi hade test på allt vi hade lärt oss i serveringer och det roliga är att jag kunde alla saker utan typ 2 men när jag väl serverar glömmer jag bort allt och gör lite som jag tycker känns bra.. med andra ord helt fel. haha imorgon ska jag iallafall komma ihåg att servera gästernas mat och dryck ifrån HÖGER! och bröd ifrån vänster ^^ seeyaa ciao

Av Carro - 13 januari 2009 11:29

Sitter just nu i skolan, Vi har precis haft metod jag och malin var tillsammans,vi var ett lysande team! sådeså! Vi ska snart ha servering.. blä Sen slutar vi,naaaajs!  Ska möta Viktor efter skolan,Och sen ska vi jobba klart det sista. äntligen! vi har suttit med det sen i fredas 9600 vippor.. inte najs!

:)

Av Carro - 13 januari 2009 06:59

Av Carro - 13 januari 2009 06:46

Vaknade för en kvart sen, och är redan klar! de ni. eller har iofs inte ätigt frukost men det ska jag göra nu snart, måste bara vänta tills sego malin svarar så jag vet vilken buss jag ska ta. menmen idag ska jag jobba sista dagen skönt att få det klart. fast först skola från 08:10 till 15:50! fan va kul... metodkök & sen servering. Det går inte att beskriva hur sjukt trött jag är..uschuschusch


Tänkte skriva en liten planering på sista dagarna nu

Onsdag - ella ska färga mitt hår

Torsdag - Ellas födelsedag + stan med ella

Fredag - Möta ella åka till min kusin en stund, sen hem till ella och fixa oss inför kvällen. (Fira madde + ellas födelsedag)


Dåså, dags att kila men slänger in några bilder bara för jag är så underbart snäll. :)

Av Carro - 12 januari 2009 22:30

Datorn laggar bilder imorgon (a) <33

Av Carro - 12 januari 2009 22:26

Känner att jag inte hunnit med att blogga så speciellt mycket haft mycket jobb nu och annat ivägen, men ska försöka bli lite bättre och skriva lite mer intresanta inlägg! laddade nyss över lite bilder som ni ska få ta del utav, lite från dem senaste dagarna. Nu ska jag fixa bilderna sen sova :) Godnatt

Av Carro - 11 januari 2009 23:31

Sitter i sängen blev precis klar med 2trejdedel av jobbet, niiiiice!! Ska sova nu är hur trött som helst. Bjuder på en utav mina favorit låtar :)


lyssna och njut!

Presentation

Omröstning

Ska du åka utomlands isommar ? :)
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards